رشت-گیل همتا _عادل سلیمانی با بیان اینکه هدف از مدیریت مصرف، خوب مصرف کردن است، گفت: مواهب الهی متعلق به عموم مردم است و نباید با بدمصرفی، امکان استفاده سایرین از این نعمتها را سلب نماییم.
به گزارش گیل همتا؛ مدیر عامل شرکت برق منطقهای گیلان با قدردانی از مشارکت و همیاری مشترکان عزیز گیلانی جهت رعایت اعتدال در مصرف، تصریح کرد: در راستای برخورداری همه از امکانات و داشتهها، استفاده مدبرانه و صحیح از انرژی برق و دیگر حاملهای انرژی، امری بدیهی و انکارناپذیر تلقی میشود، تا شاهد خاموشی هیچ چراغی در اقصی نقاط کشورمان نباشیم.
سلیمانی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از انرژی برق جهت استخراج رمز ارز، جرم و مستوجب مجازات قانونی است، خاطر نشان کرد: متاسفانه گاها مشاهده شده که عدهای از افراد سودجو جهت نفع شخصی، از طریق ماینرهای غیرمجاز اقدام به سو مصرف از انرژی برق که متعلق به همه است میکنند که انتظار میرود با معرفی این افراد توسط هم استانیهای فهیم، بتوانیم گامی اساسی در تحقق مفهوم عدالت انرژی برداریم.
https://gilhamta.ir/?p=21392


Sunday, 28 June , 2026