به گزارش گیل همتا به نقل از روابطعمومی مخابرات منطقه گیلان ؛ این طرح مخابراتی در پاسخ به نیاز کسبوکارهای نوین به زیرساختهای پایدار، گامی مهم برای نوسازی شبکه ارتباطی شهرستان و تسهیل دسترسیهای دیجیتال برای تجار و شهروندان محسوب میشود.
اردشیر بنیخدمت، رئیس اداره مخابرات آستارا، با تأکید بر ضرورت این پروژه اظهار داشت : توسعه شبکه فیبرنوری نه یک انتخاب، بلکه ضرورتی برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مدرن است. هدف ما افزایش پایداری و کیفیت شبکه برای ارتقای تجربه کاربری مشتریان است.
وی افزود: توسعه بستر FTTH، زیربنای اصلی هوشمندسازی خدمات شهری و تسهیل زیستبوم کسبوکارهای دیجیتال است که با رفع محدودیتهای ارتباطی، خدمات هوشمندی را به فعالان اقتصادی ارائه خواهد داد.
بنی خدمت ، در پایان با اشاره به اولویتبندی اجرای پروژه در بلوک ۳۲، ابراز امیدواری کرد که با تلاش تیمهای عملیاتی و فنی شبکه، بهرهمندی حداکثری مشتریان از این سرویس نوین ارتباطی در کوتاهترین زمان ممکن محقق شود.


Wednesday, 24 June , 2026