رشت - گیل همتا - جلسه بررسی مباحث حوزه درآمدی و اقدامات سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با حضور شهردار رشت در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار شد.

به گزارش گیل همتا به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت،با حضور «رحیم شوقی» شهردار رشت، «علیرضا حسنی» رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و جمعی از کارشناسان این حوزه، جلسه بررسی مباحث حوزه درآمدی و اقدامات این سازمان در راستای ارائه خدمات به شهروندان برگزار شد.

«رحیم شوقی» شهردار رشت در این جلسه با بیان اینکه باید از پتانسیل های موجود بهترین اقدامات را در جهت رضایتمندی شهروندان انجام داد، اظهار کرد: رشت به لحاظ داشتن ظرفیت های فراوان مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است.

وی با بیان اینکه می بایست از این پتانسیل در جهت جذب گردشگر و سرمایه گذاری در این شهر استفاده کرد، ادامه داد: رشت می بایست به جایگاه واقعی خود برسد.

شهردار رشت خاطرنشان کرد:مجموعه مدیریت شهری باید با برنامه ریزی های لازم در راستای ارائه خدمت به شهروندان،مسافران و گردشگران، آمادگی های لازم جهت استقبال از نوروز را در دستور کار خود قرار دهد.

شوقی تسهیل در رفت و آمد شهروندان، روان‌سازی و کاهش ترافیک را یکی دیگر از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری اعلام کرد و بیان داشت:رشت باید در آستانه نوروز چهره متفاوتی داشته و خدمات برای مردم قابل لمس باشد.

گفتنی است، در این جلسه موضوعاتی همچون ساخت المان های نوری در سطح شهر،حذف زوائد بصری،دیوار نگاری ها،اجرا و ساخت المان های ورودی شهری، جداره سازی های پل های هم سطح، افتتاح پارک های موضوعی و طراحی و ساخت المان های جدید نوروزی با محوریت مشاغل سنتی و متناسب با فرهنگ مردم رشت و همچنین گلکاری های فصلی در مناطق پنج گانه شهری و …. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.