به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان دکتر وکیل زاده معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش کیفیت و سهولت در اخذ نوبت غیرحضوری از مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان و به منظور اجرای برنامه های ارتقای خدمت رسانی بهتر و بیشتر، بیمه شدگان جهت دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر استان میتوانند علاوه بر استفاده از سامانه نوبت دهی تلفنی متمرکز با شماره ۴۴۹۵۵ (با تلفن ثابت) و ۰۱۳۴۴۹۵۵ (با تلفن همراه) و از طریق کدهای دستوری (USSD) 4*1420*13#* و #۲۴*۱۴۲۰۲۰*۶۶۵۵* استفاده و اقدام نمایند.
براساس این گزارش بیمه شدگان معزز سازمان تامین اجتماعی می توانند علاوه بر سایر روشها (وبسایت Nobat.tamin.ir – Nobatdgilan.tamin.ir –
اپلیکشن رایطب) و شماره تماس های قبلی نوبت دهی الکترونیکی هر مرکز درمانی، برای دریافت نوبت غیرحضوری هر روزه از ساعت ۶ صبح استفاده نمایند.
شایان ذکر است با توجه به درخواست های بیمه شدگان از اول خردادماه سالجاری ساعت نوبت دهی کلیه سامانه های نوبت دهی غیرحضوری مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان از ساعت ۶ صبح خواهد بود.
Sunday, 24 November , 2024