به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳ در مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه استانداردها، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از ممیزان به جهت نگاه حرفه ای به بخش های مختلف شرکت گاز تشکر و قدردانی نمود.
وی با اشاره به روند ارتقاء سطح کیفی خدمات در شرکت گاز، اظهار کرد: گاز گیلان در زمینه های ارائه خدمات کیفی و کمی، روند رو به رشدی داشته و امیدواریم با تقویت نقاط قابل بهبود، در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب رضایتمندی مشترکین گام های بلندتری برداریم.
همچنین در این نشست، علی بهنام سرممیز تیم ممیزی استانداردها از شرکت بیکران راهکار سعادت (BRS)، ضمن تقدیر از میزبانی شرکت گاز گیلان، اظهار کرد: با وجود مسیر های صعب العبور و کوهستانی در گیلان، خدمات رسانی در این استان به صورت کامل در حال اجراست و امیدوارم سطح کمی و کیفی خدمات این شرکت به مردم و ذینفعان روز به روز بهتر شود.
در این مراسم هر یک از ممیزان گزارش بازخورد ممیزی در بخشها و ادارات گاز شهرستانها را ارائه کرده و پررنگ ترین وظیفه تیم ممیزی را شناسایی نقاط بهبود سازمان دانستند.
در بخشی دیگر ممیزان، مهم ترین مزیت رقابتی گاز گیلان را وجود منابع انسانی توانمند و با تجربه در کلیه حوزه ها عنوان کردند.
Sunday, 24 November , 2024