آشنایی با شناخت رفتار ارباب رجوع و توسعه سازمانی به‌گزارش گیل همتا به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، کارگاه توسعه سطح کیفی کارکنان شهرداری با هدف آشنایی با شناخت رفتار ارباب رجوع و توسعه سازمانی برگزار شد. در این دوره، اصولی چون آشنایی کارکنان با مبحث شناخت رفتار در قدم اول […]

آشنایی با شناخت رفتار ارباب رجوع و توسعه سازمانی

به‌گزارش گیل همتا به نقل از واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، کارگاه توسعه سطح کیفی کارکنان شهرداری با هدف آشنایی با شناخت رفتار ارباب رجوع و توسعه سازمانی برگزار شد.

در این دوره، اصولی چون آشنایی کارکنان با مبحث شناخت رفتار در قدم اول با همکاران و مدیران، سپس با مراجعین طرح و بررسی شد که باعث بالا رفتن سطح آگاهی و بهره‌وری آنان می‌شود.

همچنین با گرفتن تست از کارکنان و بررسی و تحلیل آنان در چرخه سازمانی، عملکرد هر بخش تحلیل و ارائه داده شد.