به گزارش گیل همتا به استحضار کلیه مشترکین محترم میرساند:
سامانه جدید ارسال صورتحساب الکترونیکی برق از طریق پیامک، با سرشماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ راهاندازی شده است.
متأسفانه مشاهده شده است که این پیامکهای مهم در روزهای نخست ارسال، در برخی از گوشیهای همراه، بهطور خودکار به پوشه اسپم (Spam) یا هرزنامه هدایت میشوند.
این موضوع یک مشکل فنی شایع و ناشی از فعال بودن سامانههای هوشمند تشخیص پیامهای ناخواسته در اپلیکیشنهای پیامرسان (بهویژه در گوشیهای اندروید) میباشد و ارتباطی با صحت یا اعتبار سرشماره مذکور ندارد.
لذا از آن دسته از مشترکین محترم که پیامک صورتحساب برق را دریافت نمیکنند، تقاضا دارد جهت اطمینان از دریافت بهموقع صورتحساب، راهکار زیر را اعمال نمایند:
۱. وارد اپلیکیشن «پیامک» یا «Messages» گوشی همراه خود شوید.
۲.از منوی برنامه، وارد بخش «پوشه اسپم» (Spam) یا «هرزنامه» شوید.
۳.پیامک ارسالی از شماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ را بیابید.
۴.انگشت خود را بر روی این پیامک نگه دارید.
۵.گزینه «Not Spam»، «Mark as Not Spam» یا «گزارش غیراسپم» را انتخاب نمایید.
ضمناً، راحت ترین راه جهت جلوگیری از تکرار این مشکل در آینده، ذخیره شماره ۴۰۴۰۱۴۰۱۴۳۰۰ در دفترچه تلفن همراه خود (مخاطبین) می باشد.


Wednesday, 10 December , 2025