به گزارش گیل همتا ،محمدتقی مهدی زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ،گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم ومسئولین وظیفه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق را بر عهده دارند .و در سال گذشته با اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه و همکاری و مشارکت مردم و تلاشهای سازمان شاهد کاهش چشم گیر خاموشیها بودیم.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۴ هزار قبوض صفر در استان صادر شده است ، تصریح کرد:طی سال گذشته ۸۰۰ هزار مشترک مشمول دریافت پاداش شدند و مردم گیلان ۵۴ میلیارد تومان پاداش گرفتند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت:در بخش صنایع نیز ، سال گذشته با رعایت مدیریت مصرف ۱۹ میلیارد تومان پاداش داده شد.
وی خاطر نشان کرد .با افزایش 39هزار مشترک به مشترکان توزیع برق نیازمند مدیریت مصرف برق هستیم چرا که دما و گرما هوا در روزهای اخیر نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد پنجاه درصدی برخوردار است.
مدیر عامل توزیع برق گیلان عنوان کرد:شرکت توزیع برق گیلان طی سال گذشته با ادارات دولتی پرمصرف بدون تعارف برخورد کرده است و مصرف ادارات پایش و بعد از صدور سه اخطار برق آن اداره قطع می شد.
مدیرعامل توزیع برق گیلان با بیان اینکه ناترازی برق با مدیریت مصرف جبران میشود، گفت: رعایت الگوی مدیریت مصرف برق باید در اولویت اصلی مردم قرار گیرد تا در سال جاری شاهد خاموشیها نباشیم.
مهدی زاده گفت . کنتورهای هوشمند برای پرمصرفها نصب میشود و این کنتور ها قابلیت بررسی مصرف برق از راه دور را داشته و مصرف مشترک را مدیریت میکند و با افزایش مصرف، برق آنها قطع خواهد شد .
وی گفت :امیدواریم مردم بارعایت الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق ،تابستان داغ را بدون قطعی برق سپری کنند.
Sunday, 24 November , 2024