به گزارش گیل همتا ،برخی بر این عقیده هستند که چه ضرورتی دارد که بخواهیم رشت را در نزد مقامات کشوری و بین المللی به جلوه در آوریم ؟ اما باید گفت یکی از اصول اولیه برندسازی شهری ، نشان دادن توانمندی هاست . توانمندی ها شامل آداب ،سنن ،فرهنگ ، خوراک ، محیط اجتماعی […]

به گزارش گیل همتا ،برخی بر این عقیده هستند که چه ضرورتی دارد که بخواهیم رشت را در نزد مقامات کشوری و بین المللی به جلوه در آوریم ؟ اما باید گفت یکی از اصول اولیه برندسازی شهری ، نشان دادن توانمندی هاست . توانمندی ها شامل آداب ،سنن ،فرهنگ ، خوراک ، محیط اجتماعی و … می‌ باشد و همین امر می توانند حضور گردشگران و به تبع افزایش گردشگر ،حضور سرمایه گذاران را در این شهر تسهیل کند

شهرداری رشت که هدف آن همواره برند سازی شهری و ایجاد شرایطی برای درآمدزایی شهروندان و رونق اقتصادی در رشت بوده است نیز تلاش داشته تا با برگزاری جشن ها ،دعوت از هنرمندان بومی در حوزه موسیقی و نمایش ،میزبانی از هنرمندان کشوری و مقامات ،دعوت از مقامات داخلی و خارجی ،برگزاری نمایشگاه‌های خوراک و طبخ و … بر نشاط و شور روز رشت و هفته منتهی به این روز بیافزاید

  • منبع خبر : انطباق