گیل همتا -معاون اداره مالی بانک صادرات گیلان گفت: گیلان در بین ۳۴ استان و منطقه کشور، در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در کاهش مطالبات شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گیل همتا “قاسمی” در مراسم معارفه مدیر شعب بانک صادرات گیلان که صبح روزجاری در سالن بانک صادرات برگزار شد اظهار داشت: در دو سال گذشته و تحت مدیریت مهندس “حاتم”، ارتباطات سازنده‌ای با نهادها و مسئولان برقرار شده و فرهنگ کار و تلاش در استان نهادینه شده است.

وی با اشاره به تلاش ها و برنامه‌ریزی مناسب و موفقیت چشمگیر شعبه مرکزی گیلان در زمینه سهم بازار ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته هر سال ۷ دهم درصد به سهم بازار اضافه شده به‌طوری که از اسفند ۱۴۰۱ تا کنون ۱.۴ درصد از سهم بازار استان افزایش یافته است.

معاون اداره مالی بانک صادرات با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌های مهم اقتصادی، سهم بازار و بنگاه‌های اقتصادی است افزود: استان گیلان در  این خصوص نیز آمار عملکرد مطلوبی داشته است.

قاسمی در خصوص جایگاه گیلان در کشور گفت: در بین ۳۴ استان و منطقه کشور، گیلان در سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در کاهش مطالبات شد.

معاون مالی بانک صادرات گیلان در ادامه به رتبه‌های استان گیلان در مقایسه با سایر استان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بانک صادرات گیلان در بخش منابع، رتبه نهم کشور، در کاهش مطالبات، رتبه اول و در ضمانت‌نامه‌ها، رتبه دوم را بدست آورده است.

وی اضافه کرد: در امور شمال کشور، گیلان در شاخص منابع رتبه چهارم و در ضمانت‌نامه‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

قاسمی همچنین به عملکرد شعب بانک در سطح استان اشاره و خاطر نشان کرد: تاکنون ۴۷ شعبه موفق شده‌اند ۱۰۰ درصد اهداف خود را محقق کنند و ۱۴ شعبه بالای ۷۵ درصد اهداف را به تحقق رسانده‌اند.

وی در ادامه به طرح آبان اشاره کرد و گفت: تا ۲۵ آبان فرصت کسب افتخارات این طرح وجود دارد.

قاسمی افزود: در طرح آبان، ۱۷ شعبه در وضعیت ویژه قرار دارند که معادل ۲۳ درصد از شعب گیلان است.

معاون اداره مالی بانک صادرات در پایان گفت: گیلان در وضعیت برتری قرار دارد و این موفقیت‌ها نتیجه تلاش‌های مدیریت بوده است.

معاون‌مالی در پایان از همکاری و تلاش‌های تمامی همکاران و مدیران حوزه‌ها قدردانی و به نتایج مثبت مدیریت اشاره نمود.

مرتضی حاتم/ نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش

مرتضی حاتم ویشکایی ضمن خیر مقدم اظهار داشت: اولین موضوع در بحث مدیریت و ارتقاء تغییر تفکر و نگرش نسبت به گذشته است.
وی افزود: تفکر احترام ، حفظ حرمت انسانی ، اخلاق حرفه ای و رفتار با ارباب رجوع نهادینه و تاکید نمودم.همچنین علاوه بر اهداف سازمان ، احترام به افراد و همراهی مشتریان ماندگار خواهد ماند.