به گزارش گیل همتا ،حسن رجبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی-رفاهی در محورهای مواصلاتی استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و سایر کاربران جاده‌ای خبر داد. وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح خدمات در ایام […]

به گزارش گیل همتا ،حسن رجبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از آمادگی کامل ۲۲ مجتمع خدماتی-رفاهی در محورهای مواصلاتی استان برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی و سایر کاربران جاده‌ای خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای سطح خدمات در ایام پیک سفر، به‌ویژه در ایام منتهی به اربعین، اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای تقویت امکانات، نظافت مستمر، تأمین سوخت، بهداشت عمومی و خدمات رفاهی در این مجتمع‌ها انجام شده تا زائران عزیز بتوانند در مسیر عبور از گیلان با آرامش و ایمنی کامل از خدمات استفاده کنند.

رجبی همچنین از هم‌استانی‌ها و زائران خواست در صورت مشاهده هرگونه نارسایی یا نیاز به ارائه پیشنهاد، نظرات و شکایات خود را از طریق سامانه جامع ۱۴۱ و نیز سامانه‌های استانی ثبت شکایات، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع دهند.