به گزارش گیل همتا ؛ به اطلاع مشترکان گرامی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان می رساند نسخه جدید سامانه تلفنی ۱۲۱ ( اتفاقات و خاموشی های برق) در کل استان در اختیار مردم شریف استان قرار گرفته است.
مشترکان درصورت تماس با این شماره می توانند بدون نیاز در صف انتظار ماندن برای مکالمه با اپراتور از خدمات این سامانه از جمله آگاهی از خاموشی ها، اعلام اتفاقات و خاموشی و… بهره مند شوند.
همچنین در هر مرحله از این تماس امکان برقراری ارتباط با اپراتور نیز امکان پذیر شده است و با افزایش تعداد پاسخگویان، مدت زمان در صف انتظار ماندن به شکل چشمگیری کاهش یافته است.
در به روز رسانی جدید اگر مردم عزیز گیلان از طریق شماره تلفن همراهی که برای دریافت پیامک قبض برق ثبت شده است با سامانه ۱۲۱ تماس حاصل کنند، بصورت خودکار و فوری اشتراک های برق مرتبط با همان شماره تسریعا پردازش شده و در کمترین زمان ممکن می توانند از ظرفیت این سامانه از جمله اطلاع از خاموشی ها بهره مند شوند.
لازم به ذکر است همراه داشتن شناسه قبض نیز طی تماس با سامانه ۱۲۱ موجب تسریع در دریافت خدمات می شود.
اطلاع از خاموشی ها از طریق اپلیکیشن برق من و سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به آدرس www.gilanpdc.ir نیز امکان پذیر است.
در پایان امیدواریم با همراهی شما مردم عزیز، درکنار تلاش های شبانه روزی خادمان شما در صنعت برق گیلان، بتوانیم روزهای گرم سال را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.
Saturday, 19 July , 2025