گیل همتا -مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر به گیلان گفت: دلیل حضورم در گیلان؛تقدیر از عملکرد مطلوب تنظیم بازار و پاسخگویی به شکایات مردمی این استان در سطح کشور است.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ علیرضا ابراهیمی ، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت در راس هیات کارشناسی امروز به گیلان سفر کرد و پس از دیدار با مدیرکل پاسخگویی و حقوقی استانداری طی نشستی با معاونین و مدیران صمت گیلان اظهار داشت: بر اساس پایش انجام شده از عملکرد در طول جنگ استان ها، پاسخگویی سامانه ۱۲۴ گیلان در سطح کشور پیشتاز بود.

وی با بیان اینکه علاوه بر تلاشهای ارزشمند رزمندگان نظامی، پایمردی رزمندگان اقتصادی نیز در تنظیم و آرامش بازار داخل قابل تحسین بود گفت: با توجه به ورود جمعیت غیر بومی بیش از دو برابر ساکن به گیلان در ایام جنگ هیچ مشکلی در تامین ارزاق عمومی وجود نداشت و نظارت‌ها به صورت آنلاین و لحظه‌ای با تشکیل ۴۰ تیم نظارتی انجام می‌شد.

علیرضا ابراهیمی با اشاره به فراوانی اقلام در گیلان، علیرغم خریدهای هیجانی و احتکار خانگی، تصریح کرد: حقیقتاً با توجه به حضور مردم از تهران و کرج به علت وضعیت جنگی و حوادث ناشی از آن به شهرهای شمالی، ما در ابتدا نگرانی خاصی برای گیلان داشتیم ولی با تشکیل اتاق وضعیت تنظیم بازار و تامین ارزاق چند برابری و اتحاد و همدلی مسئولین این استان، فضای بازار در شرایط جنگی به درستی مدیریت شد.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صمت با اهدا لوح تقدیر به همه دست‌اندرکاران اجرایی ایام جنگی قدردانی کرد و گفت: برنامه‌ریزی مطلوب و بهبود خدمات رسانی،تلاش شبانه روزی صمت گیلان، باعث گردید تا اختلال و کاستی در ارائه خدمات رسانی در شبکه توزیع اقلام اساسی ایجاد نشود.

گفتنی است پس از مراسم تقدیر از مرکز پاسخگویی و سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت بازدید بعمل آمد.