نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز سامانه ۱۲۴ گفت؛ پاسخگویی و رسیدگی به تخلفات بازار از طریق ۱۲۴ برای مردم امیدبخش است.

حسن اعتماد مردم به سامانه ۱۲۴ باعث کاهش تخلفات می شود.
به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت گیلان، جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شریف رشت، خمام و سنگر با حضور در محل استقرار سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت و پاسخ به چند شهروند از این طریق، اظهار داشت: بر اساس گزارش استخراج شده از سامانه؛ بیش از۱۳۶۰ مورد شکایت مردمی در سامانه ۱۲۴ ثبت شده که در این شرایط جنگی بلافاصله از طریق ۴۰ تیم بازرسی در مرکز استان و تیم های گشت مشترک در سایر شهرستانها بصورت آنی رسیدگی شده است.
به گفته نماینده رشت برای اثربخشی بیشتر برخورد با تخلفات صنفی در وضعیت جنگی به صورت آنی در حال انجام است و سریعا تیم های نظارتی به محل تخلف اعزام می شوند.

وی پاسخگویی و رسیدگی به تخلفات بازار از طریق ۱۲۴ را برای مردم امیدبخش دانست و گفت: در این روش رسیدگی به شکایات که بدون اطاله و بوروکراسی اداری معمول است، قطعا اعتماد مردم به سامانه ۱۲۴ باعث کاهش تخلفات صنفی خواهد شد.