به گزارش گیل همتا به نقل از مدیریت روابطعمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد انزلی، یکی از مهمترین محورهای خدماترسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۴، منطقه آزاد انزلی، اجرای برنامههای نظارتی و پایش کمی و کیفی خدماترسانی در حوزههای مختلف، از سوی حوزههای بازرگانی، سلامت، غذا و دارو و گردشگری سازمان منطقه آزاد […]
به گزارش گیل همتا به نقل از مدیریت روابطعمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد انزلی، یکی از مهمترین محورهای خدماترسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۴، منطقه آزاد انزلی، اجرای برنامههای نظارتی و پایش کمی و کیفی خدماترسانی در حوزههای مختلف، از سوی حوزههای بازرگانی، سلامت، غذا و دارو و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی است.
برایناساس همزمان با شروع به کار ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز، مدیریت بازرگانی از زیر مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایهگذاری سازمان با همراهی نمایندگان تشکلهای صنفی منطقه، اقدام به برگزاری برنامههای بازدید از قیمت و اصالت کالایی عرضهکنندگان کالا و محصولات مختلف در مجتمعهای تجاری، و محدوده منطقه مینمایند.
از سوی دیگران همکاران مدیریت سلامت و غذا و دارو سازمان نیز در راستای پایشهای مستمر خود در ایام نوروز نیز اقدام به بررسی کیفیت سلامت و استاندارهای لازم در این حوزه؛ پیگیری حفظ سلامت عمومی مصرفکنندگان و گردشگران نوروزی در قبال کالاهای خریداری شده از منطقه آزاد انزلی میباشند.
تکمیلکننده برنامههای نظارتی سازمان، بازدیدهای میدانی همکاران گردشگری سازمان از رستورانها، اماکن اقامتی، مجتمعهای مسکونی، هتلها و بومگردیهای منطقه و بررسی کمیت و کیفیت خدمات در حال ارائه به مسافرین است.
بنابراین گزارش اغلب برنامههای بازدید سازمان بهصورت مشترک برگزار میشود و هدف اصلی اجرای این برنامه کاری، ضمانت سلامت گردشگران، رضایت آنها از خدمات و کیفیت محصولات در حال ارائه از سوی فعالین اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد انزلی است.
Wednesday, 2 April , 2025