رشت-گیل همتا -عباس حسنی سرپرست معاونت بهره برداری و وحید مهجور معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان در راستای پاسخگویی مستقیم به مردم، با حضور در دفتر سامانه ارتباط دولت و مردم سامد به شماره ۱۱۱ در استانداری گیلان ، پاسخگوی مستقیم سوالات مردمی بود.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ طی جدول زمانبندی اعلام شده از سوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ، عباس حسنی سرپرست معاونت بهره برداری و وحید مهجور معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان، ظهر روز دوشنبه ۱۷ دی ماه سال جاری در برنامه پاسخگویی بر خط مدیران دستگاه های اجرایی از طریق سامانه سامد حضور یافتند.

بنابراین گزارش؛ در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباط مردمی موضوع مصوبه شماره ۲۰۶/۹۲/۶۳۳۰ مورخ ۱۳۹۲/۴/۵ شورای عالی اداری مبنی بر بهره مندی از سامانه سامد (۱۱۱) به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک جهت پاسخگویی بر خط مدیران دستگاه های اجرایی و لزوم اهتمام در رفع مشکلات مردم به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی، ۲ معاون شرکت آبفای استان با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در استانداری گیلان به سوالات و درخواست های تلفنی شهروندان پاسخ داده و شنونده پیشنهادات و نظرات آنها بودند.

گفتنی است اطلاع رسانی عمومی درخصوص زمان حضور معاونین آبفای گیلان برای پاسخگویی به مشکلات مردم عزیز استان در حوزه آب و فاضلاب یک روز قبل انجام شد و مردم شریف استان از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ ، مشکلات خود را با مسئولین آبفای گیلان مطرح کردند؛ در جریان این پاسخگویی ضمن تکریم تماس گیرندگان، نسبت به تنویر افکار عمومی و حل چالش های مردمی در حوزه وظایف این سازمان اقدام شد.

یادآور می شود: (سامد) سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است که مردم می‎توانند با استفاده از تلفن رایگان ۱۱۱ و بدون مراجعه حضوری شکایت، پیشنهاد و درخواست‌هایشان را به گوش مسئولان برسانند.