رشت-هویت گیلان:غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت‌مندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و ان‌شالله هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف سازمان قوت می‌گیرد. به گزارش هویت گیلان ؛ مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی […]

رشت-هویت گیلان:غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت‌مندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و ان‌شالله هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف سازمان قوت می‌گیرد.
به گزارش هویت گیلان ؛ مصطفی سالاری، سرپرست سازمان تأمین که در نخستین سفر استانی خود در دوره جدید مدیریتی به استان گیلان سفر کرده است، با همکاران اداره‌کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان این استان دیدار کرد و با تقدیر از تلاش‌های تمامی کارکنان سازمان بر ضرورت توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: غیرحضوری کردن خدمات در تأمین اجتماعی منجر به رضایت‌مندی عمومی می‌شود و از این جهت اولویت مهم سازمان تأمین اجتماعی در ادامه مسیر است و ان‌شالله هوشمندسازی خدمات در بخش‌های مختلف سازمان قوت می‌گیرد.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، سالاری در جریان این دیدار با تأکید بر اهمیت کنترل مصارف در بخش درمان گفت: تلاش می‌کنیم مدیریت مصارف در بخش درمان به نحوی پیش برود که فرآیند خرید خدمت در بخش درمان مستقیم سازمان نیز اجرایی شود.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکاران این سازمان در جهت افزایش کیفیت خدمات، اظهار داشت: توفیقات سازمان تأمین اجتماعی مرهون همدلی، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در این خانواده بزرگ است و انتظار داریم این تعامل، همدلی و پشتکار استمرار داشته باشد.

براساس این گزارش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ابتدای این سفر با حضور در یادمان شهدای اداره‌کل تأمین اجتماعی گیلان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.