به گزارش گیل همتا؛ بیدی گفت: ادارات و واحد های فروش و خدمات مشترکین در امور ها و ادارات تابعه نقش مهمی در ارائه خدمت و جلب رضایت مشترکان و مراجعین دارند.
وی تاکید کرد: حضور میدانی در خط اول خدمت رسانی و استماع نظرات کارکنان که در مواجه روزانه با مشترکان هستند، نقش پررنگی در حل مشکلات و رفع نقاط قابل بهبود دارد.
بیدی تاکید کرد: شاخص های تخصصی خدمات مشترکین بروزرسانی میشوند و بصورت جاری در اختیار امور های اجرایی قرار میگیرند و براساس آنها، ارزیابی عملکرد آنان انجام می شود.
گفتنی است در این راستا معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت بهمراه مدیران زیر مجموعه با حضور در امور توزیع برق لنگرود، عملکرد این امور را در شاخص های مختلف از جمله قرائت مکانیزه، انشعابات نصب نشده،دبرقه ای غیرمجاز و وصول مطالبات مورد ارزیابی قرار داده و چالشهای امور توزیع برق لنگرود دراین خصوص مورد بررسی و واکاوی قرار گرفت.
Sunday, 24 November , 2024