گیل همتا -رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از چند مرکز ارائه‌دهنده خدمات سلامت در رشت بازدید کرد و در جریان کم‌وکیف آن قرار گرفت.

به گزارش گیل همتا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وبدا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه تعدادی از معاونین، رئیس دانشکده پزشکی و همچنین تعدادی از مدیران ستادی به‌منظور بررسی زیرساخت‌های آموزشی جهت اجرای کارورزی اجباری سه‌ماهه آموزش پزشکی خانواده و حضور دانشجویان پزشکی در عرصه‌های بهداشتی، صبح امروز از مرکز جامع خدمات بهداشتی درمانی احمدگوراب رشت بازدید کرد.

دکتر آشوبی در این بازدید ضمن پایش زیرساخت‌های فیزیکی و نرم‌افزاری مرکز جامع خدمات سلامت احمدگوراب رشت، بر ضرورت تمهید مقدمات لازم و کافی برای بهره‌مندی دانشجویان پزشکی در این مرکز تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از خانه‌های بهداشت بلسبنه و نویده از توابع بخش کوچصفهان رشت نیز بازدید کرد و در جریان فعالیت و خدمات سلامت‌محور آنها به مردم قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با بهورزان و کارکنان مراکز جامع خدمات سلامت و همچنین مردم گفت‌وگو کرد و در جریان کاستی‌ها و نواقص احتمالی قرار گرفت.