رشت-گیل همتا -واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان گیلان آماده ارائه خدمات حضوری به مشتاقان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی خواهد بود.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر استان گیلان آماده ارائه خدمات حضوری به مشتاقان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی خواهد بود.

دکتر مجتبی ملکی چوبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۱ شهریور ادامه خواهد یافت.

وی همچنین افزود: دانشجویان گرانقدر که دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان محل ادامه تحصیل خود انتخاب کرده اند می توانند با مراجعه غیر حضوری به سایت سنجش و پذیرش دانشجو به آدرس اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ملکی چوبری تصریح کرد: تمهیداتی در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان فراهم گردید تا این عزیزان بتوانند به راحتی وبه صورت حضوری با مراجعه به واحد های دانشگاهی سراسر استان نسبت به ثبت نام اولیه در رشته مورد علاقه خود و در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.