رشت-گیل همتا -حمید ربیعی پورمعاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تأمین‌ اجتماعی گیلان از پرداخت بیش از بیست و سه هزار میلیارد ریال مطالبات طرفهای قرارداد در سراسر کشور و بروزرسانی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با پرداخت مبلغ 855 میلیارد ریال توسط ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی در هفته جاری خبر داد.

به‌ گزارش گیل همتا به نقل از روابط‌ عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان، ربیعی پور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی گیلان ضمن گرامیداشت اربعین حسینی، از پرداخت و مطالبات شرکای اجتماعی این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: در هفته جاری ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی بیش از بیست و سه هزارمیلیارد ریال از مطالبات طرفهای قرارداد سراسر کشور را پرداخت نمود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان گیلان با بیان اینکه مطالبات کلیه شرکای اجتماعی بصورت متمرکز توسط ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می گردد گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در تلاش است در کوتاه‌ترین زمان ممکن با پرداخت به موقع مطالبات، موجبات رضایتمندی طرفهای قرارداد و بیمه شدگان را فراهم آورد.

وی با قدردانی از تمامی مراکز طرف قرارداد جهت همراهی و همکاری با مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان در ارائه خدمات سلامت به بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: در هفته جاری حدود ۱هزار و چهارصد میلیارد ریال ازمطالبات دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان مربوط به ماههای دی، بهمن و اسفند۱۴۰۲ پرداخت شد و بروزرسانی گردید.

وی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی در تلاش است با بهبود شرایط ناترازی منابع و مصارف، استمرار اقدامات تحولی و بهبود فرایند تأمین منابع در سازمان، ‌فاصله زمانی میان پرداختی‌ها به مراکز طرف قرارداد در سال جاری را کاهش دهد.