رشت-گیل همتا -علیرضا زارع ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری رشت از آمادگی کامل پایانه مسافربری میدان گیل در ارائه خدمات به مسافران و زائران حسینی و راه اندازی موکب اربعین در پایانه مسافربری میدان گیل خبر داد.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی این سازمان، علیرضا زارع با اشاره به اقدامات پایانه مسافربری میدان گیل در ایام اربعین حسینی گفت : به مناسبت فرارسیدن این ایام جلسات هماهنگی به منظور آماده سازی پایانه مسافربری میدان گیل برای اعزام زائران به مرز مهران از هفته های گذشته با حضور مدیران ارشد شهری، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری برگزار شد .

زارع با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی کلیه تجهیزات و امکانات پایانه مسافربری گیل آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران اعزامی به کربلا است اظهار کرد: سرویس های بهداشتی ، نمازخانه و استراحتگاه رانندگان، آماده ارائه خدمات رفاهی و اسکان به مسافران می باشد.

همچنین وی افزود: پایانه گیل بصورت شبانه روزی اماده خدمت به شهروندان و مسافران است و با افزایش زمان کیشیک نیروهای خدماتی و نگهبانی تمامی تلاش خود را به منظور رفاه حال مسافران خواهیم نمود.

ریاست سازمان حمل و نقل شهرداری از راه اندازی موکب اربعین در پایانه مسافربری گیل سخن گفت و براجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، از جمله رادیو اربعین ، ایستگاه سلامت، ایستگاه کتاب، فضا سازی شهری و نصب المان مناسبتی، برپایی تور های زیارتی درون شهری تاکید نمود.