رشت-گیل همتا :ترکیب کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر رشت با رای گیری ما بین اعضای کمیسیون ها مشخص شد.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر رشت، دقایقی پیش و پس از اتمام رای گیری پیرامون انتخاب اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر رشت در ساختمان جلسات شورا ، ما بین اعضای این کمیسیون ها برای مشخص شدن ترکیب کمیسیون ها و تعیین جایگاه رئیس، نائب رئیس و منشی کمیسیون ها رای گیری انجام شد که در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت، حسن کریمی کرنق به عنوان رئیس، رضا عاشری نائب رئیس و مسعود عباس نژاد به عنوان منشی انتخاب شدند.

برای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهری رشت نیز سید شمس شفیعی به عنوان رئیس، مجید عزیزی و محمد حسن عاقل منش به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون آرای لازم را کسب کردند.

در کمیسیون حمل و نقل و عمران نیز محسن سماکچی در جایگاه رئیس انتخاب ، مسعود عباس نژاد نائب رئیس و سید شمس شفیعی منشی این کمیسیون شد.

برای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت نیز به ترتیب هادی رمضانی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شد و محمد حسن عاقل منش و سید حسین رضویان به ترتیب به عنوان نائب رئیس و منشی این کمیسیون آرای لازم را کسب کردند.

در کمیسیون شهرسازی و معماری نیز مسعود عباس نژاد ، محسن سماکچی و رضا عاشری به ترتیب به عنوان رئیس، نائب رئیس و منشی این کمیسیون انتخاب شدند.

سید حسین رضویان در کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر به عنوان رئیس انتخاب شد و نادر حسینی و محمد حسن عاقل منش به ترتیب در جایگاه نائب رئیس و منشی این کمیسیون قرار گرفتند.