به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی روز دوشنبه یکم مرداد ماه 1403 کارگروه ارتقای بهداشت و سلامت با حضور مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و برخی دیگر از معاونین و مدیران واحد های مختلف در دفتر معاون توسعه مدیریت تشکیل و ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص […]

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی روز دوشنبه یکم مرداد ماه 1403 کارگروه ارتقای بهداشت و سلامت با حضور مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و برخی دیگر از معاونین و مدیران واحد های مختلف در دفتر معاون توسعه مدیریت تشکیل و ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص اهمیت مسائل بهداشتی، در زمينه اجراي برنامه ها و نظارتهاي بهداشتي تاکیدشد.

عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در این جلسه ضمن تاکید به تدوین شاخص های سلامت و بهداشت، به تهیه، تدوین و ابلاغ دستورالعمل اجرایی ارتقای سلامت و بهداشت پرداخت.

وی با بیان ضرورت تهیه گزارشات و تحلیل نتایج بدست آمده از میزان سلامت و بهداشت بیان داشت: امیدوارم کارگروه تشکیل شده با اجراي برنامه هاي پیشگیرانه و ارائه پیشنهاد های مختلف بتواند به ارتقای سلامت اداره کل کمک نماید.

امام پناهی بازرسی مداوم از عملکرد بهداشت در اداره کل را ضرورتی مهم دانست و اظهار داشت: قطعاً نظارت، ارزیابی و بازرسی مداوم در بهبود عملکرد کارگروه موثر خواهد بود.

وی تأمین پایداری حوزه سلامت را اصلی مهم توصیف نمود و اظهار داشت: همه باید برای ارتقای سلامت جسمی و روحی کارکنان تلاش کنیم.

گفتنی است اعضای کارگروه به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود در این حوزه پرداختند و بر استمرار برگزاری جلسات بصورت تخصصی تاکید نمودند.