رشت-گیل همتا:ملکی چوبری همچنین بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید در چابک سازی پیشرو باشد و نسبت به تقویت و فعال سازی واحد های دانشگاهی قوی تر، اقدام کند و در تنظیم بودجه دانشگاه، نگاه راهبردی و استراتژیک داشته باشد.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، جلسه تکریم و معارفه عامل خزانه داری استان گیلان با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از معاونین و مدیران این دانشگاه، در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

دکتر مجتبی ملکی چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ،با پاسداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای خدمت و تشکر از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه در پای صندوق های رای در روز ۸ تیر ، گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود پای صندوق های رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثابت کردند که تا آخرین نفس پای آرمانهای انقلاب و خون پاک شهدای گرانقدر باقی خواهند ماند و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری خواهند بود .

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم در این بین به وظایف ملی خود عمل کرد و با دعوت همه جانبه از دانشگاهیان جهت حضور و مشارکت حد اکثر در انتخابات ، نقش اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده است و امیدوارم کسی که به عنوان چهاردهمین ریاست جمهوری ایران اسلامی توسط ملت تعیین می گردد باید بتواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و لحظه ای در خدمت به مردم دریغ نکند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ، با بیان نگاه ویژه به تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان را خواستار شد و افزود: معاونین باید بتوانند با توجه به ابلاغ سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی به استان گیلان و دیدگاه تحولی و استراتژیک به این استان ، در کلان پروژه ها اقدام مؤثری داشته باشند، مثلا در حوزه فرهنگی به سوی کارآمدی فرهنگی حرکت کنند و جوان انقلابی و پای کار نظام را پرورش دهند یا در حوزه پژوهش با نگاه به رویکرد حل مسئله در استان باشد و حتی بتوانند قدم را فرا تر گذاشته و به حل مشکلات کشور کمک کنند.

ملکی چوبری همچنین بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان باید در چابک سازی پیشرو باشد و نسبت به تقویت و فعال سازی واحد های دانشگاهی قوی تر، اقدام کند و در تنظیم بودجه دانشگاه، نگاه راهبردی و استراتژیک داشته باشد.

در ادامه این نشست ضمن تکریم از زحمات دکتر اسمعیل اقدامی در سمت خزانه داری استان، دکتر یوسف طالبی به عنوان عامل جدید خزانه داری استان گیلان ، معرفی شد.