رشت-گیل همتا-نشست و همایش بصیرتی با عنوان مشارکت حداکثری - انتخاب اصلح با حضور جمعی از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی از لنگرود ، حجت الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان دستآوردهای انقلاب اسلامی،گفت : شهادت آیت الله رییسی و همراهان این شهید بزرگوار دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی داشت و دشمن امروز منتظر نتیجه انتخابات و میزان مشارکت مردم است.

وی ادامه داد: باید فردی انتخاب شود که با این فرهنگ، ولایت‌مداری، روحیه جهادی شهید جمهور هم‌خوانی داشته باشد، اینجاست که مصیبت از دست دادن شهید خدمت تسکین و التیام پیدا می‌کند.

قاسمی تصریح کرد: مردم ما نشان دادند که بصیر بوده و پای انقلاب ایستاده‌اند؛ این پرچم را روی دست نگه می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی رحمت الله در خصوص حضور حداکثری پای صندوق رأی، به‌روشنی تکلیف مردم را روشن نموده‌اند ، افزود: امام خمینی (ره) در بحث اهمیت انتخابات می‌فرماید که عزیزان من که امید نهضت اسلامی به شماست! در روز تعیین سرنوشت کشور بپا خیزید و به صندوق ها هجوم آورید و آرای خود را در آنها بریزید. توجه داشته باشید: رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه
را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه داران و زمین خواران و صدر نشینان مرفّه و غرق در لذات و شهوات، که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پا برهنگان را نمی توانند بفهمند.

قاسمی تاکید کرد: توجه مردم را به این نکته جلب نمایید که شما می خواهید اسلام را حفظ کنید؛ باید منتخبین شما اشخاصی باشند که توجه به اسلام داشته باشند، متعهد به اسلام باشند، بازیگر نباشند.

وی ، دانشگاهیان را قشر تاثیرگذار در مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: مدیران دانشگاه، کارمندان خود، ارباب رجوع مستقیم و ارباب رجوع غیرمستقیم را برای حضور در انتخابات تشویق و ترغیب و معیارهای انتخاب اصلح را تبیین کنند.