گیل همتا _سومین جشنواره حریم رسالت به میزبانی گیلان بصورت ملی و بین المللی برگزار میشود .

به گزارش گیل همتا،سرهنگ‌ عباس حسینی جانشین سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت :یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران هویت بخشی به زنان، و و‌تاثیر ویژه جایگاه زن در جامعه که از اهداف جشنواره حریم رسالت است.

وی افزود :زنان جامعه در بعد همسرداری ، مادری ، تربیت فرزندان ، استحکام خانواده و ایجاد امنیت و آرامش در خانواده نقش مهمی ایفا میکنند و علاوه بر آن بر خلاف تبلیغات غربی، مسئولیتها و ‌‌نقش های مهمی در عرصه های مختلف سیاسی ،فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی و اقتصادی بر عهده دارند.

سرهنگ‌حسینی افزود :زنان شخصیتهای بزرگی را تحویل جامعه میدهند و جایگاه زن در اسلام آنقدر بالاست که خداوند در سوره نساء به آن اشاره کرد.

وی افزود :سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر «جهاد تبیین» به عنوان امری قطعی و حتمی، درصدد برآمد تا بر اساس جامعه هدف رسانه‌ای خود مسئله «زن و رسانه» را به عنوان دو مؤلفه مهم عصر حاضر در دستور کار قرار دهد.

وی گفت :ایجاد بستر مناسب برای ثبت تجربیات، مهارت‌ها و توانمندی‌های زنان در اقشار مختلف ،معرفی چهره زن انقلابی جهت الگو سازی و معرفی به نسل جوان ،معرفی و تجلیل از بانوان رسانه از اهداف جشنواره حریم رسالت است.

سرهنگ‌حسینی به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در برهه حساس اشاره کرد و افزود :رسانه ها با ایجاد امیدآفرینی و جهاد تبیین نقش بسیار مهمی در مشارکت مردم در انتخابات دارند .