به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/03/۲۹ در راستای ایجاد تحول و تقویت در فرآیند جهاد مدرسه سازی، دومین جلسه هماهنگی کارگروه سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار در اتاق مدیرکل به […]

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/03/۲۹ در راستای ایجاد تحول و تقویت در فرآیند جهاد مدرسه سازی، دومین جلسه هماهنگی کارگروه سند انتظار سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای کارگروه خدمت رسانی و سند انتظار در اتاق مدیرکل به ریاست مهندس علی دقیق برگزار شد.

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در این جلسه ضمن تشريح ابعاد سند انتظار، بر لزوم توجه به اهداف سند تحول در تدوين برنامه هاي ميان مدت و كوتاه مدت تاكيد كرد.

وی با بیان اینکه سند انتظار و فعالیت های جهادی در برنامه های نوسازی مدارس مورد توجه جدی می باشد، افزود: براي تحقق اهداف سند انتظار با رویکرد جهادی، باید از همه ظرفيت هاي موجود به خوبی استفاده شود.

دقیق با تاکید بر انجام صحیح امور توسط کارگروه تخصصی سند انتظار، بیان داشت: کسب رتبه ششم استان در کشور، مرهون جدیت و پشتکار اعضای کارگروه و سایر همکارانم بوده و انتظار دارم در سال جاری نیز در راستای تحقق شاخص های مشخص شده عملکرد مناسب بعمل آید.

وی ابلاغ سند انتظار را از راهبردهای دولت سیزدهم دانست و تصریح نمود: سازمان نوسازی مدارس کشور همسو با دولت، سند انتظار را با عنوان موافقت نامه جهاد خدمت در مدرسه سازی تنظیم و ابلاغ نمود.