گیل همتا-در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، همکاران پارک علم و فناوری گیلان، طی پیامی عهد و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بستند.

به گزارش گیل همتا ،رئیس و کارکنان پارک علم و فناوری گیلان طی پیامی مشترک، سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام و رحمت بی پایان بر امام خوبی‌ها (ره)، آن فرزانه وارسته و بنیان گذار انقلاب اسلامی.

ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محبوب، جهادگر و مردمی آیت‌الله رئیسی و همراهانش، و قدردانی از مردم شریف گیلان که با حضوری با شکوه خود در مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدای خدمت؛ وفاداری خود را به مقام معظم رهبری و نظامِ متعلق به امام عصر (عج) نشان دادند؛ با نهایت تأثر و تسلیت، رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به همه عاشقان انقلاب، فناوران، نوآوران، صاحبان ایده، محققان، فعالان علمی و فناوری و همه دست‌اندرکاران علم و فناوری گیلان تسلیت عرض می‌کنیم.

امام خمینی (ره) با ایمان، عزت، و ایثار، نه تنها انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، بلکه اصول و ارزش‌های آن را در قلب مردم جا داد. او نمادی از عدالت، محبت، و ایثار بود و ارزش‌های انسانی را به ما آموخت.

امروز، در این روز مقدس، به یاد امام خمینی (ره)، ما همکاران پارک علم و فناوری گیلان با ایمان، تلاش، و اخلاص، پای‎‌بند به رشد و پیشرفت علم و فناوری در این استان و منطقه خواهیم بود. و میثاق خود را با آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی محکم و تجدید می نماییم، چنان که امام خمینی (ره) همواره تأکید می نمود که علم و دانش، نه تنها برای خود، بلکه برای خدمت به مردم و کشور است.

ما با ایمان اراده و تلاش مشترک و با بهره گیری از رهنمودهای امام (ره) و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی همزمان با نگاه معناگرا و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی به حل مسائل اقتصادی مبتنی بر فناوری و توسعه زیست بوم نوآوری، اهتمام جدی داریم.

در پایان ضمن تجدید میثاق با امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله) صادقانه عهد می‌بندیم تا تحقق همه وعده‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و رجاء واثق داریم جشن پیروزی مقاومت در فلسطین را با آزادی قدس شریف به زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار خواهیم کرد. ان شاء الله تعالی