رشت - گیل همتا- ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یاران شهید ایشان باحضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در گیلان تشکیل

به گزارش گیل همتا به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ ستاد بزرگداشت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران شهید ایشان باحضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان تشکیل شد.
استاندار گیلان با تسلیت مجدد این فاجعه جانگداز گفت: با کمال تأثر و تأسف شهادت یاور رهبری، خادم‌الرضا و خادم خستگی‌ناپذیر ملت؛ حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور محبوب، مردمی و انقلابی کشورمان و همراهان ایشان در حادثه سقوط بالگرد، همه ملت عزیزمان را داغدار کرد.

عباسی افزود: آن بزرگمرد با جهت‌گیری‌های الهی و انقلابی، کار برای مردم را باعث جلب رضای الهی می‌دانست و ساده‌زیستی،‌ مواضع انقلابی و روحیه جهادی را سرلوحه امور خود قرار داده بود که پس از عمری خدمت صادقانه و خالصانه توانست مزد خادمی خود در آستان حریم ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) را در شب ولادت باسعادت آن امام همام دریافت کرد.

وی تصریح کرد: اکنون آن مجاهد عرصه خدمت که نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود، به آرزوی دیرینه‌ی خود رسیده و به یقین در نزد اهل بیت عصمت و طهارت و اجداد طاهرینش مأجور است.

وی گفت: ضایعه غم بار و هجرت ملکوتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و همراهان ایشان را به پیشگاه حضرت ولی عصر( عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده گرانقدر ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن خادم بزرگ ملت علو درجات و همنشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده مکرم ایشان، اعضای محترم هیات دولت و مردم شریف ایران اسلامی صبر و بردباری مسألت می‌نمایم.

مراسم های سوگواری شهادت خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یاران شهید ایشان به صورت مردمی در سراسر استان برگزار خواهد شد.