به گزارش گیل همتا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمدسجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان به همراه اعضای ستاد خدمات سفر از آخرین وضعیت امکانات و خدمات گردشگری در حال ارائه از سوی بخش های مختلف بازدید به عمل آورد. گفتنی است مهمترین موضوعی […]
به گزارش گیل همتا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، محمدسجاد سیاهکارزاده، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان به همراه اعضای ستاد خدمات سفر از آخرین وضعیت امکانات و خدمات گردشگری در حال ارائه از سوی بخش های مختلف بازدید به عمل آورد.
گفتنی است مهمترین موضوعی که در اولویت کاری و برنامه های نظارت میدانی امروز مدیرعامل مورد تأکید وی قرار گرفته در زمینه کیفیت خدمات رسانی و رفاه حال مسافرین و گردشگران در این ایام، بوده و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بر خاطره سازی و ایجاد لحظات خوش برای خانواده های ایرانی که این منطقه را برای سفرهای نوروزی خود انتخاب نموده اند تصریح کرد.
براساس این گزارش از ابتدای تشکیل ستاد هماهنگی گردشگری و خدمات سفر منطقه آزاد انزلی در ابتدای زمستان سال قبل تاکنون در حدود ۱۰ جلسه کاری و ده ها برنامه بازدید میدانی توسط مدیرعامل ، معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان از نوع و کیفیت خدمات رسانی در زمینه های مختلف هتل داری، فروش محصولات و کالاهای مختلف، رستوران ها و سایر بخش ها صورت گرفته که با همکاری تشکل های بخش خصوصی، مجتمع های تجاری-اداری منطقه، و…. به اجرا درآمده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
Thursday, 14 November , 2024