رشت-گیل همتا-ایران اسلامی نخستین کشوری است که با اقتدار پاسخ آمریکای جنایتکار را داد و با زیر آتش قرار دادن پایگاه های نظامی و تجهیزات جنگی آنان در چند کشور ،خسارات جانی و مالی فراوانی به آنان وارد کرده اند و تمامی این اقدامات که غرور ملی هر ایرانی با غیرتی را بر می انگیزد به تمام دنیا این جمله را تاکید و یادآوری می کند که ایران قدرت مطلق خاورمیانه است .

یادداشت:سیده مریم افضلی

خباثت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر علیه ملت بزرگ این کشور سالهاست که به تمام ملت و جهانیان اثبات شده است و بر خلاف ادعای دروغینشان پیرامون دموکراسی بارها و بارها با انجام اعمال شنیع بر علیه ملت بزرگ ایران اسلامی ، کینه های خود را به نمایش گذاشتند.

عداوت دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هیچ گاه تمامی نداشته و حتی قهرمانان این ملت خار چشمان آنان می باشد و بارها فرزندان رشید این آب و خاک را با توطئه های منافقانه به شهادت رساندند و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره بزرگ ایران اسلامی ، یکی از فرزندان دلاور این آب و خاک بود که آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب، وی را به شهادت رساندند.

در چهارمین سالروز شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی ،دشمنان منافق با انفجار بمب بر سر مزار این سردار همیشه زنده ، تعدادی از زوار مزار مطهر این شهید بزرگ استکبار ستیز را به شهادت رساندند و با بی شرمی این اقدام را از طریق رسانه هایشان در بوق و کرنا کردند.

اما همان طور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای فرموده بودند: (دوران بزن و در رو تمام شده است) و فرزندان دلاور و حافظ امنیت این آب و خاک چند روزی است که پاسخ های کوبنده ای به عاملین جنایت کرمان می دهند.

با افتخار و به جرات می توان گفت : ایران اسلامی نخستین کشوری است که با اقتدار پاسخ آمریکای جنایتکار را داد و با زیر آتش قرار دادن پایگاه های نظامی و تجهیزات جنگی آنان در چند کشور ،خسارات جانی و مالی فراوانی به آنان وارد کرده اند و تمامی این اقدامات که غرور ملی هر ایرانی با غیرتی را بر می انگیزد به تمام دنیا این جمله را تاکید و یادآوری می کند که ایران قدرت مطلق خاورمیانه است .